Plutonium_Man_91 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Jag gör en ny tråd om detta spel efter som att vi råkade komma in på lite fel område om spelet, startar därför en ny plus att det finns i denna lite mer info! LÄNGTAR SÅ!!! lite filmer finns här och lite Information finns neråt : Upptäck trimkulturens häftiga värld i Need for Speed Underground 2, uppföljaren till det bästsäljande racingspelet 2003 och nästa succéavsnitt i den legendariska Need For Speed-serien. NFS Underground 2 utspelar sig i en enorm stad med fem tydliga sammanlänkade stadsdelar där spelaren fritt kan ströva omkring och leverar en engagerande spelvärld där gatorna är dina arenor. När spelare utforskar staden kommer de att stötta på rivaliserande racers som lär dem hur subkulturen fungerar och tipsar dem om de hetaste racing-ställena i staden. Djupgående ny prestandatrimning låter spelaren fininställa varenda detalj av karetans prestanda och väghållning, medan hundratals nya detaljer till bilens yttre garanterar att spelaren kan skapa sin egen personliga, helt unika bil. Helt nya spellägen väver ihop Circuit, Drift och Dragtävlingar för att fördjupa upplevelsen och skapa omväxling. Bilar och förare pressas till det yttersta. Mer än ett dussin nya bilar och hundratals customdelar från de största namnen i branschen gör Need for Speed Underground 2 till den djupaste, mest autentiska trimmarupplevelsen någonsin. Öppen stad - Utforska en enorm stad med fem distinkta, sammanlänkade stadsdelar, från slingriga kuperade förortsvägar till det trafikerade gatunätet i city. Ett komplext system av körbara motorvägar förbinder stadsdelarna. Nya spellägen - Tre nya spellägen har lagts till förra årets circuit, drift och drag-tävlingar, vilket ger spelare en utmaning att vässa sina talanger i ett antal olika tävlingsgrenar. De hetaste bilarna - Mer än 30 av de mest eftersökta trimningsobjekten finns tillgängliga från de hetaste tillverkarna - från Mitsubishi, Nissan och Toyota till Ford och Volkswagen. Om en bil är het inom street-racing finns den i spelet. Råtrimma! - Trimma alla detaljer av din bils prestanda med hundratals licensierade customdelar och finjustera sedan alltsammans, från utväxlingen till hjulupphängningen för att skapa den värsta bilen. 2003 Acura RSX Type S 2004 Audi A3 2004 Audi TT 2004 Cadillac Escalade 2003 Ford Focus ZX3 2005 Ford Mustang GT 2000 Honda Civic Coupe Si 2004 Hummer H2 2003 Hyundai Tiburon GT 2004 Infiniti G35 2002 Lexus iS300 2004 Lincoln Navigator 1999 Mazda Miata - MX5 1995 Mazda RX-7 2004 Mazda RX-8 1999 Mitsubishi 3000 GT 1999 Mitsubishi Eclipse GSX 2003 Mitsubishi Lancer EVO VIII 1992 Nissan 240sx 2003 Nissan 350Z 2003 Nissan Sentra SE-R Spec V 1999 Nissan Skyline R34 GTR 2003 Peugeot 206 GTI 2004 Pontiac GTO 2004 Subaru WRX STI 2003 Toyota Celica GT-S 1987 Toyota Corolla GTS (AE86) 1998 Toyota Supra 2003 Volkswagen Golf GTI I den nordamerikanska versionen kommer två Hondor (antagligen S2000 och NSX) finnas med, medan PAL-versionen får: Opel Corsa Peugeot 106 Redigerad 11 november, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 efter allt ditt skrivande så kom ingen kommentar.... (kunde inte låta bli å svara) men har spelat ettan var skitbra.. och har sett filmer på 2:an, verkar lovande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 efter allt ditt skrivande så kom ingen kommentar.... (kunde inte låta bli å svara) men har spelat ettan var skitbra.. och har sett filmer på 2:an, verkar lovande Hehe Jag gillar speciellt några nya bilar: Ford mustang Lancer Evo 7 Hummerns lillebror Infiniti G35 Pontic GTO Mazda RX-8 och några till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 As skönt ju! Bara så du vet så kommer Peugeot 206 att finnas med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 As skönt ju! Bara så du vet så kommer Peugeot 206 att finnas med. Redan? Det står på listan och var med i ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Oj förlåt jag missade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Det verkar bli grymt men varför har dom med SUV's som Cadillac Escalade och Lincoln Navigator? Passar inte så bra för streetracing enligt mig. Sen hade jag hoppats på den nya golf GTI (2005) istället för en 2003:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Det verkar bli grymt men varför har dom med SUV's som Cadillac Escalade och Lincoln Navigator? Passar inte så bra för streetracing enligt mig. Sen hade jag hoppats på den nya golf GTI (2005) istället för en 2003:a Men fatta va grymt om man kommer gildandes i en fett Hummer! det är manliga bilar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Men fatta va grymt om man kommer gildandes i en fett Hummer! det är manliga bilar det! Du grabben, bilen har jävligt dålig aerodynamik! Slukar luft som attan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Du grabben, bilen har jävligt dålig aerodynamik! Slukar luft som attan! öhh jag vet men man kan ju åka runt i spelet "free roaming" du vet? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Men fatta va grymt om man kommer gildandes i en fett Hummer! det är manliga bilar det! faktiskt inte... i USA är det flest småbarns-mammor som kör stora SUVar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 faktiskt inte... i USA är det flest småbarns-mammor som kör stora SUVar Hahahahahah fan va coolt att ha en mamma med sån bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 hehe stämmer nog bra det, Dom är ju Amerikaner hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Bilder på 2005 Ford Mustang cab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Den där bilen är farligt snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Den där bilen är farligt snygg jo, kalas att dom tagit tillbaka den gamla looken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) jag har beställt det från en amerikansk sida. orka vänta tills releasen fick det iförrgår EDIT: ni som längtar, titta på den här sötnosen som jag stylat Redigerad 12 november, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Kallar du den där snygg? Kolla på min jag har hydralik och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 ooh, 206 igen... Körde bara med Peugot 206 på ettan och klarade ut skiten så nu jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Kom på fetaste sättet att göra sig av med pengar. Fick reda på att jag kunde få en Supra vid bilhandlarn så jag drog dit o fixade den. Körde iväg o trimmade och stylade den så mkt de bara gick, blev för ca 10.000. Efter nått race och lite körning märkte jag hur jävla värdelös skitbilen var, sladdade som in i helvete. Körde tillbaka till bilhandlarn och tänkte att jag kanske skulle få tillbaka lite pengar om jag bytte in den mot en annan bil, men inte fan fick jag de Aja, min nuvarande bil som äger. Toyota Corolla: Redigerad 13 november, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts