Knasen44 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 jag har gjort klart uppdraget keep your friends finns det några fler?jag har gjort alla uppdrag med ens hus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Kolla på stats inne på menyn då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Du har klarat ut storyn i och med att du gjort Keep your friends close men för att klara ut spelet måste du få 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Knasen44 Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 HUR FÅR JAG HUNTER? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 HUR FÅR JAG HUNTER? sök på det här forumet för det första.... Jag har sagt det många gånger, och jag säger det igen: klsitra en 100%tråd (hittis') tillsammans med huntern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 När du har 100% har du klarat ut det.. svårt va!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 HUR FÅR JAG HUNTER? När du har klarat ut hela storyn + Keep Your Friends Close så hittar du hunter vid militärbasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 glöm bara inte att ta på dig polisdräkten, annars blir det ett jävla liv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Winston S. Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 det där med att huntern inte kommer fram förrän man klarat spelet gäller väl bara på ps2. jag har alltid haft den där på dator iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carl_Johnson Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 jag har gjort klart uppdraget keep your friends finns det några fler?jag har gjort alla uppdrag med ens hus! det finns massa annat än storyuppdragen man måste göra för att klara spelet HELT till 100% jag rekommenderr att du går in på http://www.all-vice-city.fr.st/ sen klickar du dig in på vice city, så kommer du till en flashkarta. Nedanför finns några menyval. Klicka på "100% Completion" sen ser du småuppdrag, hidden package, unique stuntjumps och rampages. Och det bästa är att du ser på kartan vart allt sånt finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts