JoinAS Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Varför blir det såhär för mig ? Min ps2 hänger sig hela tiden... vägarnba försvinenr i jag ramlar genom marken... radio kanalerna laddar ibland utan några resultat .... alltså ingen radio ... o alldeles efter så hänger sig spelet.... eroor message's hela tiden :'( jag har kört laser rengöring men det funkar iaf inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 vad ska jag göra ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Vilken Ps2 modell har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 har du en misshandlad ps2a eller en misshandlad SA- Skiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 har alltid varit skit försiktig med SA skivan o min ps2 är en ny modell... (SCPH 50004) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Eftersom allt är nytt så borde du kunna gå till butiken med SA skivan. Har du provat att spela ett annat spel på ditt PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 nej det har jag inte , jag ska pröva tack för tipset .... tror du att det är fel på skivan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag tror det. Men det kan va fel på PS2et också. Men prova med något annat spel och se om det funkar. Annars får du gå och byta skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 har alltid varit skit försiktig med SA skivan o min ps2 är en ny modell... (SCPH 50004) Har hört att flera har problem med de nya modellerna tillsammans med GTA:sa, vet inte hur man kan lösa det bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 jasså är det flera med nya ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) jasså är det flera med nya ? Ja har inget problem med att köra SA har samma modell som du har.. Redigerad 11 november, 2004 av mackomonster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 konstigt :S , men jag ska lämna till baka skivan imorn o kolla om jag får en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Glöm inte kvittot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 åhhh nejj det slängde jag nog.... det är fel på spelet för alla andra mina spel funkar utan problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 jag hittade den =) , men hur många dagar är det öppet köp då ? hur lång tid får det ta innan man lämnar tilbaks det ? utifall det är försent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Brukar väl vara 9-10 dagar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 ajj då det är vell mer än 10 dagar sedan det släpptes ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 jag hittade den =) , men hur många dagar är det öppet köp då ? hur lång tid får det ta innan man lämnar tilbaks det ? utifall det är försent Öppet köp spelar ingen roll om det är nåt fel med skivan eller ditt ps2. Det brukar vara 1 års garanti så du får gå till affären och förklara och visa kvittot så får du ett nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 åhhh tack för dom orden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts