United Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Nån som vet hur man avinstallerar Halloweenmod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Har du inga backupfiler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ska nog göra en unistaller snart.. Postar den på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag har inte testat din mod än men jag antar att installern automatiskt tar en backup på filerna som skrivs över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Din.. Argh "Gordes av TMAH" = TMOH (Kaboom Skrev Fel) TMOH = The Master Of Hallow's (en modding grupp. Medlemmar: OskaroFrya, Kaboom, Gunde5 "Copstar" ("Osäker") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Din.. Argh "Gordes av TMAH" = TMOH (Kaboom Skrev Fel) TMOH = The Master Of Hallow's (en modding grupp. Medlemmar: OskaroFrya, Kaboom, Gunde5 "Copstar" ("Osäker") Jahjah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Nån som vet hur man avinstallerar Halloweenmod? Nu blev jag ledsen! :'( Avinstallera vår mod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Han kanske inte vill bada i blod när han drunknar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Nån som vet hur man avinstallerar Halloweenmod? Du kanske skulle tänkt på det INNAN du installerade modden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts