MotoX_driver Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 varför kan man inte träna nå mer på gym efter man klarat storyn vet ni vaför är det samma för er??? när jag inte hadde kalrat storyn kunde jag träna på gym men inte när jag klarade storyn är det samma för er eller vet ni varför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Antingen har du fullt i muskler. Eller så har du tränat för mycket och du måste komma tillbaka nästa dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 jag har inte fult jag kommer och provar varje dag men det står bara så där att du kan inte träna nå mer för denna dag kom imorgon varenda gång står det så varför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Du kanske gör något som gör att muscle ökar och att fat minskar, då kanske spelet tror att du har tränat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Om du har ätit för mycket så kan du inte träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts