MaFe98 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 när sweet kommer ut ur fängelset så ska man göra massa uppdrag åt honom. Efter ett tag står de att man måste ta över fler ställen i stan för att fortsätta. Nu undrar jag hur mycket man måste ta över? måsta man ta över ALLT de som är lila? Det är ju sjuuukt tråkigt att ta över områden, så jäkla enformigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag tog över halva staden typ. Tyckte också det blev jobbigt i längden men det lönar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 ska man inte ta över alla gula områden? trodde det va de gula som smoke blivit ledare för.. eller nåt, trodde ju Ballas först men sen tyckte ja dom sa de gula (Vagos) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 ska man inte ta över alla gula områden? trodde det va de gula som smoke blivit ledare för.. eller nåt, trodde ju Ballas först men sen tyckte ja dom sa de gula (Vagos) Nej, så är det inte Man måste ta över halva staden ungefär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Alla som inte är gröna går att ta över (grön = tillhör grove street family) själv tog jag bara 2, sen fortsatte jag med uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Om man tar över alla områden, försvinner Vagos ock Ballas för gott? Om dom försvinner så tänker jag lätt ta över allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjolhead Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Om man tar över alla områden, försvinner Vagos ock Ballas för gott? Om dom försvinner så tänker jag lätt ta över allt. Undrar det med försöker ta över alla har 74% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Om man tar över alla områden, försvinner Vagos ock Ballas för gott? Om dom försvinner så tänker jag lätt ta över allt. När alla områden är dina, så försvinner de andra gängen (förutom Ceasars gäng, som av nån outgrundlig anledning spöar dig när du är i närheten...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 När alla områden är dina, så försvinner de andra gängen (förutom Ceasars gäng, som av nån outgrundlig anledning spöar dig när du är i närheten...). Alltså, jag har åkt runt hela Los Santos och det är grönt överallt förutom ett par vagos områden.(eller heter dom aztecerna?) Men Ballas attackerar mina ställen ibland iaf? Det är ju sällan de gör det nu, men det händer fortfarande och det är GROVT irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ta över ALLT, människa... Det ska inte bli fler bråk om du äger allting... Faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag utrotade Ballas men när jag hade två av deras terretorium kvar så ringde Sweet och sade att han nu vet vart Big Smoke håller hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts