jeppan Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 vilken stad, är lat, orkar inte söka.. tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Du kunde väl ha kollat det på Gtasajten? Nåja, Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 i told ju i am a lazy fuck, tack.. puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 i told ju i am a lazy fuck, tack.. puss Man börjar i Los Santos senare kommer man till San Fierro och tillsist till Las Ventura..(kan ja också få en puss) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Man börjar i Los Santos senare kommer man till San Fierro och tillsist till Las Ventura..(kan ja också få en puss) du kan få en av mig *MWAH* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 i told ju i am a lazy fuck, tack.. puss förvänta dig inte alltför mycket när du är så lat att du inte ens orkar trycka på två länkar och läsa 5 rader text.... om inte du orkar, varför ska andra göra det? nåja, nu fick du ju svar i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 puss till alla de sista utom "vigge".. han var dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 puss till alla de sista Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 puss till alla de sista utom "vigge".. han var dum vad var det som jag skrev som resulterade i att du tyckte att jag var dum? sa bara som du själv gjorde; att du var lat. hade du själv tagit dig tid till att svara någon som själv hade kunnat klara sig, men inte gjorde något eftersom denne inte orkade? helt fel inställning enligt mig, men du verkar ju tycka att det är helt rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Vigge om du nu så gärna vill ha en puss så kan du få en av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Vigge om du nu så gärna vill ha en puss så kan du få en av mig nej tack, jag tror jag avstår från det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts