killerboy Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 millie är ju aldrig hemma när jag kommer kl 12 vad ja än ha för kläder nåra tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 kolla några topics ner vettja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=20664 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
killerboy Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 jo ska pröva lite annat men jag skaffade en ny tjej efter millie de va hon man hitta på körskolan kan de va därför hon aldri vill komma?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 jo ska pröva lite annat men jag skaffade en ny tjej efter millie de va hon man hitta på körskolan kan de va därför hon aldri vill komma?? tjejerna struntar totalt i om du har flera andra förutom dem (läs: R* ville ha det så), så det har inget att göra med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) åk till ls. gå in på klädaffären ds (deiser sachs tror jag). köp en tuxedo torso (kostym), tuxedo pants/jeans (byxor), en ny klocka eller mer så ökar din sex oppeal som jag tror gör satt hon vill starta att dejta dig... Redigerad 11 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts