Antox Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Istället för att starta nya trådar hela tiden så kan ni som undrar något skriva här istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antox Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Lägg ner nu grabbar, vart vill ni komma egentligen? Jag tror inte en frågetråd gör så stor nytta här. Menar du att man ska fråga saker om San Andreas? Det är just det denna forumdel är till för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antox Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 OK men istället för att starta nya trådar om allting så kunde man ju fråga här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) det funkar inte så, man måste ha en ny tråd fall man är akut offtast. då tror jag inte folk orkar/bryr sig om att leta up denna tråden för att skriva sina problem i spelet. EDIT: ojojoj många stavfel :"> Redigerad 11 november, 2004 av deamon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Forumet är ju till för att man ska fråga vad man nu vill ha reda på här. Visserligen upprepas en del frågor, men det får man väll leva med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 haha Extremt onödiga inlägg alla tre, har ni inget att bidra med till diskussionen, skriv inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 ganska så onödig tråd... om man vill fråga allmännna saker så kan man väl istället gå till ett ALLMÄNT FORUM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag har en fråga..varför är vigge så galen i skölpaddor? (med andra ord..onödig topic enligt mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag har en fråga..varför är vigge så galen i skölpaddor? (med andra ord..onödig topic enligt mig) men ffs, det är Tama-chan, ingen sköldpadda galen är jag inte, tycker bara att hon är så grymt häftig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 men ffs, det är Tama-chan, ingen sköldpadda Vad är en "Tama-chan"? om det är typ en pokémon eller nått så får du ett LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Vad är en "Tama-chan"? om det är typ en pokémon eller nått så får du ett LoL uhm, skojar du eller? från en japansk anime kallad Love Hina fråga mIkolan för mer info, nu räcker det iaf men off-topic (finns det ens on-topic i den här tråden, antagligen inte, eftersom den inte har någon mening ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 uhm, skojar du eller? från en japansk anime kallad Love Hina fråga mIkolan för mer info, nu räcker det iaf men off-topic (finns det ens on-topic i den här tråden, antagligen inte, eftersom den inte har någon mening ) okej! men du får ett LoL ändå nej det finns ingen mening med den här topic..den föddes nog som skräpmat! (till pappers korgen tycker jag att den ska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Vad är en "Tama-chan"? om det är typ en pokémon eller nått så får du ett LoL Hehe råka bara söka på Tama-chan på google fick fram lite olika bilder men såg den här=== Redigerad 11 november, 2004 av mackomonster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 vadå? är det du på på bilden eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Hehe råka bara söka på Tama-chan på google fick fram lite olika bilder men såg den här=== jupp, så där ser en någorlunda dåligt ritad tama-chan ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts