Olle E.Å Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 detta skit uppdrag tar kål på mig! Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 detta skit uppdrag tar kål på mig! Några tips? japp! ta upp kartan och kolla den snabbaste och rakaste vägen jag följde spårvagnen ungefär till slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Sväng höger sedan vänster precis i början så du kommer ut på San Fierros "huvudgata" där bland annat spårvagnen går. Åk på den tills du måste svänga höger, sedan åker du nedför den kommande backen och sväng vänster. Åk därefter rakt mot punkten, nedför den svängande backen och ut på stora vägen. Åk samma väg tillbaka. Och kom ihåg, krocka för guds skull inte, då förlorar du uppdraget. Åk försiktigt, speciellt i den svängande backen som jag pratade om ovan, eftersom det ofta svänger ut taxibilar från parkeringshuset som ligger där, vilka kan skapa problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 YES!!KLARADE DEN!! As lätt juh! Kom på att två minuter så kan man ju faan köra "långsamt" fram och tillbacka+ lite skada skadar inte på betyget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Mmm de tog nästan kål på mig me... Men kör lugnt och kontrollerat så går det säkert bra... Asså de krävs lite tålamod, ibland kan man frontalkrocka med en bil i hög hastighet och ibland kan man inte ens få en repa på lacken för då "förlorar" man uppdraget Men lycka till (de krävdes runt 20 försök innan jag klarade det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antox Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Har inte klarat det än men ska försöka nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Stort tips: Kör lugnt när du åker av från spåret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) detta skit uppdrag tar kål på mig! Några tips? ajdå, många som skrivit redan Redigerad 11 november, 2004 av Gilded_C_unt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 hmm klarade det på första försöket (beror nog på att jag är IRL rally förare ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) hmm klarade det på första försöket (beror nog på att jag är IRL rally förare ) IRL vadå? In Real Life eller? Redigerad 11 november, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 IRL vadå? In Real Life eller? japp IRL= In real life= på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 hahaha jag höll på med det uppdraget hela tiden för det stog ju att man hade 120sec på sig och när klockan var 1:20sec varje gång så gav jag upp för jag trodde det va sekunder såg ej denna : .. haha så det kan bli fast jag fattade det till slut och klarade det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 hahaha jag höll på med det uppdraget hela tiden för det stog ju att man hade 120sec på sig och när klockan var 1:20sec varje gång så gav jag upp för jag trodde det va sekunder såg ej denna : .. haha så det kan bli fast jag fattade det till slut och klarade det.. kände du dig dum när du upptäckte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 kände du dig dum när du upptäckte det? aa som fan :'( . Sånt brukar jag annars alltid upptäcka men det var iförsig på natten och det var dagen därpå jag klarade uppdraget efter lite sömn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts