Stora_tomtefar Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ja, jag förstår tyvärr inte var du är. Har du kommit ut ur byggnaden man är i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ja, jag förstår tyvärr inte var du är. Har du kommit ut ur byggnaden man är i? nej, asså,där är bana 10 tror jag, det flyger runt såna där som strålar också,, ena sidan är utåt,, om man hoppar ut där så dör man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 har kommit vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Någon som lirat live e de kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Har inte lirat Halo2 så mycket.. bara några min hos en kompis. Men det är ju typ som ettan. Singelplayer sug ju hårt på ettan. hoppas det är lite mer variation i tvåan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag bästellde Halo 2 från DiscShop.se tidigare ikväll.. det kommer nog på fredag Doom 3 är också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Ja, det sägs vara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 hm.. dom skickar spelet idag... kanske kl 14:00 men då borde väll det komma tills i morgon? Jaja det kommer tills på fredag iaf, Det är säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jag bästellde Halo 2 från DiscShop.se tidigare ikväll.. det kommer nog på fredag (:!!! Doom 3 är också bra Vilket beställde du, den vanliga versionen eller specialversionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 de verkar va bra nordiggamer gav de 95% *beställer till jul* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Vanliga versionen... Hoppas det kommer idag... dom skickade igår kl 10-12-13:00 senast fast anars får jag ju det i morgon.. och då kan jag spela hela helgen utan avbrtott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr black Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 någon som vet när halo 2 kommer på pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag får också Halo 2 imorgon så att Gunde och jag kan fira våran lycka tillsammans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag fick mitt idag... men om du har msn... addå så kan vi partaya Det ÄGER fett ................ Anars kan vi partaya här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Är det någon som vet hur många banor det finns i halo 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts