Webbstudio Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Häpnadsveckande betyg! Superplay har gett Halo 2 följande betyg: Grafik: 10/10 Ljud: 10/10 Kontroll: 10/10 Livslängd: 10/10 Totalt: Himmelskt (10/10) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Dom måste ha fel i huvet! Det suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Dom måste ha fel i huvet! Det suger! Haha, du måste vara forumets värsta warez-snackare Iaf idag EDIT: De vill säga om du menade det på det sättet Redigerad 11 november, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Haha, du måste vara forumets värsta warez-snackare Iaf idag EDIT: De vill säga om du menade det på det sättet Jag hatar såna där overkliga spel med Elektriska monster! det är så jävle fult! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag hatar såna där overkliga spel med Elektriska monster! det är så jävle fult! Hoppas inte du tycker detsamma om HL2. Åååååååå HL2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 har fastnat på halo 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 har fastnat på halo 2 ....que? Redan? Hur länge har du spelat egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Personligen tycker jag Halo2 suger. likadant ettan, båda två suger så grovt så det icket är sant. Jaja, dock tycker jag redan att årets spel (för mig i alla fall ) har kommit (Doom 3 ). mmm, sen har vi förstås HL2 men jag vågar inte vara riktigt säker att det kommer om 4 dagar, även fast det ser så stenhårt säkert ut men vi får se, dock tror jag inte det kommer bli mitt absoluta favoritspel, möjligtvis roligt men inte mitt favorit, nää får ta och vänta på dod2/s, .... ehm whatever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag hatar såna där overkliga spel med Elektriska monster! det är så jävle fult! ord! typ Doom var ju nytt när det kom så det var skitkul men alla som kom efteråt var ju knappast lika bra något av dom... bara gammalt. skjuta monster, klura gåtor och ännu fler overkliga och onödiga vapnen.... det nya är ju bara graffen nästan! själv så tycker jag att GTA 1, 3:an, Vice, och SA krossar alla spel i världen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 För Far Cry var ju jättebra . Jättebra med "verkligt" spela med monster i som är osynliga... vissa av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Personligen tycker jag Halo2 suger. likadant ettan, båda två suger så grovt så det icket är sant. Jaja, dock tycker jag redan att årets spel (för mig i alla fall ) har kommit (Doom 3 ). mmm, sen har vi förstås HL2 men jag vågar inte vara riktigt säker att det kommer om 4 dagar, även fast det ser så stenhårt säkert ut men vi får se, dock tror jag inte det kommer bli mitt absoluta favoritspel, möjligtvis roligt men inte mitt favorit, nää får ta och vänta på dod2/s, .... ehm whatever! Hmmm tja dig kan man ju inte direkt gå efter om man undrar om tvåan e bra, då du inte gillar ettan heller..(idiot)... Men iaf så e de ingen idé att kivas om vilket spel som olika pers gillar, för smaken är som baken- äcklig. CE -märkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag hoppas att dom inte har använt samma enformiga banor som använde i det första spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 HAHA! förresten, Halo skulle från början vara RTS- spel egentiligen! strategi alltså för er som inte fatta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 halo var sk*t skoj. har inte tvåan än man ska snart skaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag hoppas att dom inte har använt samma enformiga banor som använde i det första spelet. Om du menar i multiplayer så har banorna blivit mycket större, man kan bara spela 1 vs 1 på några banor eftersom de flest är för stora. 2 banor har dom förbättrat och tagit med i 2:an; blood gulch och battle creek. Jag har redan kört Halo 2 i lan med 16 spelare, finns inget roligare än en CTF-match på Zanzibar eller Waterworks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Släpps Halo 2 till PC och X-box samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Släpps Halo 2 till PC och X-box samtidigt? Nej, det är inte helt säkert att det kommer till PC. Iallafall vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Som om inte Microsoft hade nog med pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Halo är verkligen överskattat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 när Halo kom ut så sägs de vara xboxens bästa spel. Någon sa att de var ett av konsollernas bästa spel. Och det är de. Singelplayern äger."jätte lång" story med massa vapen o fordon roliga banor dessutom. På halo2 kan man ju lira på xbox live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts