h_90 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Ja tror ja är på sista uppdraget där man ska döda big smoke, problemet är att brandbilen aldrig sprängs ju.....dör hela tiden eftersom min bil sprängs. Vad är bäst: att bara skjtua på brandbilen hela tiden(Stannar den nån gång?), eller att skjuta på alla poliser och gängmedlemmar som försvarar brandbilen? (Blir verkligen uppdragen lättare ju fler ggr man kör dom?) Redigerad 11 november, 2004 av h_90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mizi Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 du ska inte skjuta på brandbilen.....bara poliserna som hänger på stegen...skjut på polisbilarna istället....brandbilen kommer att krascha vid dit hus efter ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Den ska inte sprängas Och ja det blir dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
h_90 Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ok, så när ja skjutit pliserna är det bara skjuta alla som kommer bakom mig o skjuter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ni vet när sweet tappar gräppet? då ska man ju fånga han, jag typ krockade och sen åkte jag fram precis så att han kom på bilen! as coolt!! haaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ni vet när sweet tappar gräppet? då ska man ju fånga han, jag typ krockade och sen åkte jag fram precis så att han kom på bilen! as coolt!! haaa Det ska va så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Det ska va så Jo men man måste ju vara nära. jag va långt ifrån och kom precis på sekunden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 jag råka köra över han första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jo men man måste ju vara nära. jag va långt ifrån och kom precis på sekunden! e det coolt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts