gex85 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Det finns något som heter action replay max då får du med ett usb minne så att du kan kopiera savefiler till minet sen datorn och lite andra saker mer info finns på www.codejunkies.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Fick 4700 på första försöket och jag håller med Error. Det är bäst man är med på musiklektionerna om man ska klara det här. Man ska också lära sig knapparna utantill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag hade problem med det, men det är bara för att jag inte kan dom jämra Ps2-kontrollerna. Köpte mitt Ps2 samtidigt som jag köpte San Andreas, så... Det är bara att köra på, tillslut klarar man det, men bara med 100% koncentration. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts