Richard_I Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Eftersom ingen är intresserad så kör jag bort till Game och byter in allt nu! Hahaha...jag bor nära örebro men det är skit lätt! tryck bara efter att den har kommit in i ringen och så kommer du att klara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antox Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag tyckte iallafall att det var lätt. Klarade det på första försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 jag med. Det är svin lätt tryck bara när dom är just i den röda cirkeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag blir tokig, har i tre dagar försökt klara av uppdraget "Life's a beach" där det gäller att dans ihop 4000 poäng eller mer! Jag köper ditt minneskort om du har klarat detta uppdraget - kontant eller byte mot ett av mina minneskort (orginal 8MB). Bor i Örebro och vill helst köpa/byta av någon som också bor här så man slipper skicka etc! Jag hade osså problem med det.. försökte typ 30 ggr... men jag stängde av ljudet på min TV och det gick faktiskt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 klicka INNAN den är mitt i cirkeln typ när den är ungefär halvt inne (kanske lite mer inne) så får du 'EXCELLENT!' fick 4500 men sen stack jag till klubben... excellent på alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) *felpost* Redigerad 11 november, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag blir tokig, har i tre dagar försökt klara av uppdraget "Life's a beach" där det gäller att dans ihop 4000 poäng eller mer! Jag köper ditt minneskort om du har klarat detta uppdraget - kontant eller byte mot ett av mina minneskort (orginal 8MB). Bor i Örebro och vill helst köpa/byta av någon som också bor här så man slipper skicka etc! Innan du försöker köpa ett så tycker jag att du ska låta någon gta spelande bekant testa uppdraget, det funkade för mig. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag tror också att du måste lyssna lite på musiken och hålla takten med musiken, då går det nog bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Om ingen vill byta/sälja sitt kort innan 17:00 så byter jag in min PsTwo samt GTA:VC på Game mot XBOX-spel istället! men snälla 3 dar så jävla svårt e det ju inte ok det e ett av dem mest irriterande uppdragen på spelet och jag fick psykos och kasta kontrollen på tvn några gånger när rösterna i bakgrunden förlolämpade mina dans steg hela tiden så stängde jag av ljudet och sen funka det bra kämpa bara på spelet är för bra för att bytas in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 fixade det också på första försöket... lyssna på musiken och håll takten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 skit i ringen, lyssna på takten.. tryck i samma tempo som takten.. it's all about the feel of the beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag blir tokig, har i tre dagar försökt klara av uppdraget "Life's a beach" där det gäller att dans ihop 4000 poäng eller mer! Jag köper ditt minneskort om du har klarat detta uppdraget - kontant eller byte mot ett av mina minneskort (orginal 8MB). Bor i Örebro och vill helst köpa/byta av någon som också bor här så man slipper skicka etc! jag bor också i Örebro och jag har klarat det...kanske kan hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Tycker inte du skall vara uppkäftig...Du är inte anonym på nätet om du tror det! det där lät som ett hot Lyssna bara på musiken, få kroppen i svängning (haha ), sen trycker du när lite mer än hälften av knappen är inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 fattar inte varför alla tkr de e så svårt.. klarade de på 2 fösöket... och om du ska köpa ett kinnes kort kan du lka gärna köpa ett där hela spelet redan är klarat för det kommer en aning svårare uppdrag senare i storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
homie_boy Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 hahaha du måste vara värdelös!! jag klarade det på tredje försöket hahahahaa stäng av ljudet det kanske hjälper och se till att knappen är exakt inuti ringen när du trycker.. pisslätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macop Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 hahaha du måste vara värdelös!! jag klarade det på tredje försöket hahahahaa stäng av ljudet det kanske hjälper och se till att knappen är exakt inuti ringen när du trycker.. pisslätt Om du tycker det var så lätt, varför klarade du inte det på första försöket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Error Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Klara de på första försöket... det är skit lätt men man måste ha lite taktkänsla haha Redigerad 11 november, 2004 av Error Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 jag har MVG i musik (jepp, its true) men ja lyckades fan itne på ett bra tag (handla mest om att förvirra mig på knapparna ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag blir tokig, har i tre dagar försökt klara av uppdraget "Life's a beach" där det gäller att dans ihop 4000 poäng eller mer! Jag köper ditt minneskort om du har klarat detta uppdraget - kontant eller byte mot ett av mina minneskort (orginal 8MB). Bor i Örebro och vill helst köpa/byta av någon som också bor här så man slipper skicka etc! Jag förstår inte vad alla tycker är så svårt det är ju bara att känna rytmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lunatic Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 hoppas att du sålde det, mer patetisk person får man leta efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts