PlayON Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag blir tokig, har i tre dagar försökt klara av uppdraget "Life's a beach" där det gäller att dans ihop 4000 poäng eller mer! Jag köper ditt minneskort om du har klarat detta uppdraget - kontant eller byte mot ett av mina minneskort (orginal 8MB). Bor i Örebro och vill helst köpa/byta av någon som också bor här så man slipper skicka etc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 OMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 innan du köper något, har du laddat spelet varje gång du misslyckats med uppdraget? gör inte det, det blir lättare för varje gång, och du kommer nog lyckas snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 klarat sista uppdraget nu! vad bjuder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag har försökt ill den grad att jag snart säljer spelet och min nyköpta PsTwo! Retar mig på att jag bara klarar av att få 3750 poäng som max hur bra jag än gör det! Finns det ingen som kan kopiera sitt minneskort till ett annat och sedan sälja/byta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag tycker d är ganska lätt det är bara trycka när dom är mitt i ringen.. Jag fick lite över 7000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 klarat sista uppdraget nu! vad bjuder du? Kan du inte kopiera datan till ett tomt/annat minneskort som jag kan byta till mig mot ett orginalkort (8MB)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag tycker d är ganska lätt det är bara trycka när dom är mitt i ringen.. Jag fick lite över 7000 Det är ju det jag gör - får bra betyg med det blir inga poäng ibland vilket gör att jag som max kommer upp i 3750! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 kolla inte på om du får bra poäng och så kolla bara på knapparna man ska trycka och tryck.. så gjorde jag bara konsentrera dig på knapparna som åker förbi i tv rutan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Om ingen vill byta/sälja sitt kort innan 17:00 så byter jag in min PsTwo samt GTA:VC på Game mot XBOX-spel istället! Redigerad 11 november, 2004 av PlayON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 görså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoaMorté Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) klarade den på första uppdraget, inga problem, titta bara på ringarna längst ner. Det finns X-port för att kopiera "saves" från minneskortet till en dator och vice versa. Redigerad 11 november, 2004 av BoaMorté Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 klarade den på första uppdraget. Inga problem, sedan så finns X-port för att kopiera saves från minneskortet till en dator och vice versa. Förklaring uppskattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Förstår inte varför alla har problem med det här uppdraget? Jag klarade det på första försöket utan att veta om att det gällde att få ihop massa poäng under dansen. Bara trycka på rätt knappar när de visas i cirkeln. Antingen så är man dum om man inte vet vart knapparna sitter (4 knappar att hålla reda på, duh - svårt? - nej?) eller så kanske man har nått annat handikapp som hindrar en att hinna trycka på rätt knappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Förstår inte varför alla har problem med det här uppdraget? Jag klarade det på första försöket utan att veta om att det gällde att få ihop massa poäng under dansen. Bara trycka på rätt knappar när de visas i cirkeln. Antingen så är man dum om man inte vet vart knapparna sitter (4 knappar att hålla reda på, duh - svårt? - nej?) eller så kanske man har nått annat handikapp som hindrar en att hinna trycka på rätt knappar. Tycker inte du skall vara uppkäftig...Du är inte anonym på nätet om du tror det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 ???????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Förstår inte varför alla har problem med det här uppdraget? Jag klarade det på första försöket utan att veta om att det gällde att få ihop massa poäng under dansen. Bara trycka på rätt knappar när de visas i cirkeln. Antingen så är man dum om man inte vet vart knapparna sitter (4 knappar att hålla reda på, duh - svårt? - nej?) eller så kanske man har nått annat handikapp som hindrar en att hinna trycka på rätt knappar. det var inte snällt sagt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Bara trycka på rätt knappar när de visas i cirkeln. Antingen så är man dum om man inte vet vart knapparna sitter (4 knappar att hålla reda på, duh - svårt? - nej?) eller så kanske man har nått annat handikapp som hindrar en att hinna trycka på rätt knappar. eh, jag är inte dum, men under stress kan jag ha svårt för att komma ihåg vilken knapp som är var, men jag har inte spelat så mycket ps2, och om man är en neerd som sitter och tränar in alla knapparna så varsågod, men orka säger jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Eftersom ingen är intresserad så kör jag bort till Game och byter in allt nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Eftersom ingen är intresserad så kör jag bort till Game och byter in allt nu! hejdå ha det bra. ny synonym för "ge upp lätt". testa att byta kontroll, det va anledningen till att ja misslyckades med cesar vialpando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts