Fredrik89 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag tycker lätt cykel är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Svarta Projektet...Mer känd som Jetpack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag ville inte skriva d för att det finns dom som inte har gjort d uppdraget än.. Så dom inte fick reda på vad som händer där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Vote: motorcykel fast jag vet inte hur cykel är än. Har ingen skills alls på cykel annars har jag fullt på allt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 jag har fullt på ala skills det var nästan första jag gjorde hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 motorcykel... alltså, cykel är väl kul... men man använder ju fan inte den för uppdrag osv.. motorcykeln är snabbast och man har bäst kontroll... kör det vart jag än ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Vote: Motorcyckel. Quadbike räknas som motor cykel va?? Däremot har jag aldrig åkt monster truck så jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antox Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Vote: Flygplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Vote: Motorcyckel. Quadbike räknas som motor cykel va?? Däremot har jag aldrig åkt monster truck så jag vet inte. Sorry men den räknas som bil för driving skill ökas om man kör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 nace ajg fick upp min motorcykel skill när jag körde den.... Så den räknas som motorcykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Vote: Null Vote. Har inte spelet. :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts