Mion Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Nu blir jag lite ledsen....fick spelet em vecka éfter realesen och har varit skitnöjd med det inte ett prob. alls...nu när jag skulle starta det och skulle gå ut från CJ hem så kom det error messaget up.....jag har varit skiträdd om skivan och det ända som syns är en skitliten repa längst ut på skivan....något annat som kan vara orsaken till detta message? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Din DVD skiva är sönder. Tyvärr. Det är samma sak för mig i GTA3 och Vice City. Om du har garantin kvar ska du nog reklamera den, så får du nog ett nytt spel, eller pengarna tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 man ska väl kunna lämna in sånt på slipning? dom polerar lite på plastlagret bara och tar bort repan typ... ska ju gå särskilt om det är så nytt.. kostar typ 100:- eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Södermalm Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag lämnade in mitt trasiga Nightfire på slipning för ett tag sedan. Skivan var helt repig och funkade inte men när jag fick tillbaka den så var den som ny Det kostade 50 kronor på en videoaffär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Man har 90-dagar garanti från tillverkaren på skivan. Reklamera den till din lokala spelbutik alt skicka den till tillverkaren efter du har kontaktat dom via mail/telefon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag lämnade in mitt trasiga Nightfire på slipning för ett tag sedan. Skivan var helt repig och funkade inte men när jag fick tillbaka den så var den som ny Det kostade 50 kronor på en videoaffär. oh? vart då? jag lämnade in på PSX Care... där kostade det 100:- mitt GTA3 behöver en till slipning tror jag (hoppas den inte blir för tunn bara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mion Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Hmm....så om man har totalförsört spelet genom att ens ps2 är cp och repar skivor när man spelar så får man ett nytt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Nu blir jag lite ledsen....fick spelet em vecka éfter realesen och har varit skitnöjd med det inte ett prob. alls...nu när jag skulle starta det och skulle gå ut från CJ hem så kom det error messaget up.....jag har varit skiträdd om skivan och det ända som syns är en skitliten repa längst ut på skivan....något annat som kan vara orsaken till detta message? Det har hänt exakt samma sak med mig men ring dit du köpte den så får du nog en ny.. När jag ringde så sa dom att det var kopieringsskydd så det e därför den gör så. Jag ska iallafall få en ny på Fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Samma sak har hänt mig, jag tog och reklamerade (CDON). Nu är jag bara lite rädd att det ska hända igen, och att det kan vara något fel på mitt Ps2 (begagnat...ajaj). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 och? jag har ett betydligt värre problem som jag skulle vela ha hjälp med ... MIN PS2A KAN INTE LÄSA CD-SKIVOR !!! VARKEN SPEL ELLER DVD-FILMER !!! BUHUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) *borta* Redigerad 11 november, 2004 av Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Något verkar ju fel med SA-skivorna, alla får ju identiska fel... dual-layer fcks it up? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Mitt stannar en sekund imellanåt när jag spelar länge, men annars fungerar det som det ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 har haft mitt SA på i en vecka utan omstart osv... Inte ett enda fel har jag fått....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 har haft mitt SA på i en vecka utan omstart osv... Inte ett enda fel har jag fått....... en hel vecka utan att starta om ps2:t? he sitter mycket och spelar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cruzito Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 har haft mitt SA på i en vecka utan omstart osv... Inte ett enda fel har jag fått....... Hehehe, samma här, typ. Köpte mitt ps2 för 2 veckor sen och har bara stängt av det 1 gång sen dess! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kill_ya_soon Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Fick samma problem när jag körde det där Terminator inspirerade uppdraget då man åker med Big Smoke på en mc och ska skjuta allt som kommer i hans väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts