Felle_banan Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) när kan jag köpa bil fabriken i San Fierro?` Någon som vet vad man får på Taxi/Police missionsen Redigerad 11 november, 2004 av Felle_banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Felle_banan Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag har även klarat hela storyn... Måste jag klara körkortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Någon som vet vad man får på Taxi/Police missionsen Pröva trycka på R3 knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 hehe, jo, som sagt, sno en taxi/polisbil och tryck på höger styrspak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Felle_banan Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 ohhh, jag vet det... men vad får man om man klara alla 10 eller 15 vad det nu är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag har även klarat hela storyn... Måste jag klara körkortet? du kan väl inte klarat hela storyn om du inte har tagit körkortet? för då ringer Cesar eller Toreno tror ja när man klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 du kan väl inte klarat hela storyn om du inte har tagit körkortet? för då ringer Cesar eller Toreno tror ja när man klarat det Flygskolan är väl den enda som man måste göra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fuckit Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 gör 50 taxi-uppdrag i rad så komer det hända något tufft med ALLA taxibilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Pröva trycka på R3 knappen Han skrev "någon som vet vad man får på taxi/police missionen" Inte "hur startar man taxi/police missionen ?" Läs noga innan du svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 gör 50 taxi-uppdrag i rad så komer det hända något tufft med ALLA taxibilar. 50 på rad eller kan man göra lite dåådå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Han skrev "någon som vet vad man får på taxi/police missionen" Inte "hur startar man taxi/police missionen ?" Läs noga innan du svara han har editerat posten... det stod typ, "hur gör man taxi/police-missionen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) han har editerat posten... det stod typ, "hur gör man taxi/police-missionen" aha okej. Sorry ! :"> Redigerad 11 november, 2004 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts