Rockaway Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) vote: kanske när ja hade GTAIII tyckte jag det va kanonbra, sen började jag lira VC. sen körde jag lite GTAIII igen. Min ända tanke va i stortsett: "Fan va kasst det är". jag kommer antagligen tycka att VC är kasst om ja börjar spela det igen.. men men, man vet inte. edit: packe, tänk på att inte potsa onödiga bilder det slöar servern Redigerad 11 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ska också din onödiga bild säga sin åsikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 GTA3 är coolare och grymmare än VC. Helt klart härligare. Känns större och mycket mer utmaning. Mmmm GTA 3 e jäkligt coolt, gubben (tommy tror ja att de e) e coolare han me , men GTA 3 känns på nått vis slöare än VC eller vad tycker ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Nej, Vice City är passé. Det upppfyller inte mina krav på ett spel längre, men det var helt klart ett långlivat spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Nej, Vice City är passé. Det upppfyller inte mina krav på ett spel längre, men det var helt klart ett långlivat spel. Jaa de var de verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 samma här...den har suttit i hela tiden... Rofl, samma här.. Det var det första spelet jag stoppade i min splitternya ps2:a, och den har inte åkt ut en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts