Robbin Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 vote: ja såklart, vice och SA är världens bästa spel, GTA power!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Det kommer nog komma någon vacker dag då jag åter tar ut mitt vice city ur bokhyllan och spelar det. Men inte än på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 spelar san andreas nån timme om dagen fortfarande. så vice city får nog vänta lite till.. men visst kommer jag att spela det igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Mmmm samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Det kommer nog komma någon vacker dag då jag åter tar ut mitt vice city ur bokhyllan och spelar det. Men inte än på ett tag. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag har inte San andreas :'( , men jag har Vice city, men lirar inte så ofta! så falla moddar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag har inte San andreas :'( , men jag har Vice city, men lirar inte så ofta! så falla moddar jag haha ok :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Vet ej.. antagligen inte Vote:Kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Kanske 1 gång det här året. Jag spelar typ aldrig dom gamla spelen när det kommit något nyare ur den serien. Men det finns vissa undantag som Zelda serien och Syphon Filter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Kanske men kommer nog att köpa mig GTA3 igen goare stad i den än VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Kommer nog köpa mig VC igen, vill ha känslan tillbaka. Inte för att jag har tröttnat på SA, men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Kommer nog köpa mig VC igen, vill ha känslan tillbaka. Inte för att jag har tröttnat på SA, men ändå Åkej hehe, men Vice City e bra, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Åkej hehe, men Vice City e bra, eller hur??? Japp, det är en grym känsla att spela VC på PS2, på PC är det så stelt! Älskar början av hela spelet när man sitter där i Admiralen med Billie Jean i högtalarna och hela spelet och lösningen framför sig *Drömmer mig bort* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 jag spelar gta3 ibland.. dock har jag aldrig tagit ur min sa-skiva sedan första gången den åkte in i ps2-an men jag kommer nog spela lite vice när sa e slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Japp, det är en grym känsla att spela VC på PS2, på PC är det så stelt! Älskar början av hela spelet när man sitter där i Admiralen med Billie Jean i högtalarna och hela spelet och lösningen framför sig *Drömmer mig bort* Haha, yess håller fullkomligt me dig Asåå Vice City var mitt första spel till PS2an, kommer alldrig glömma de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Melancholy Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 kanske nån gång men san andreas har så mkt mkt nytt som jag inte skulle klara mig utan i vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 jag spelar gta3 ibland.. dock har jag aldrig tagit ur min sa-skiva sedan första gången den åkte in i ps2-an men jag kommer nog spela lite vice när sa e slut samma här...den har suttit i hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 samma här...den har suttit i hela tiden... Önskar att jag hade GTA 3, har bara kört de hos kompisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Önskar att jag hade GTA 3, har bara kört de hos kompisen GTA3 är coolare och grymmare än VC. Helt klart härligare. Känns större och mycket mer utmaning. Redigerad 11 november, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Packe boy Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Har inte skaffat Sa än. Men ska nog skaffa de när det kommer till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts