pepesbod2 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 JA, VAD MENAS MED *SPOILER*?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Något som avslöjar något väsentligt i en bok / film eller eller ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Oo tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 i san andreas ville man inte ha en massa spoilers innan det släpptes, eftersom det skulle förstöra hela spelkänslan. Själv tittar jag inte så mycket i det forumet eftersom det inte finns på PC, och så är det en massa spam där också... Jag "gjorde en spoiler" för min engelskalärare en gång om en bok.... när han läst klart den blev han ganska sur.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Här e en frontspoiler O detta är en bakspoiler! Sorry, kunde inte låta bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 tyckte hultan kunde skriva vad spoiler är på gta san andreas forumet han har bara skrivit att man ska använda e om de behövs men inte vad det e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts