vtec Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 hur kommer man upp i level 12 på shooting range? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 hur kommer man upp i level 12 på shooting range? klarar level 11 Nee ja skojja ja vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 klarar alla andra levels innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 klarar alla andra levels innan... När jag kommer till Level 9 så går han ut från Där man skjuter också står det "Come back later and look for more weapon challenges" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Varför ska du skjuta där? vill du ha hitman level eller? isåfall, ta det vapnet du vill ha hitman med sen ställer du dig utanför save pointen i san fierros garage(där man jobbar med hippie snubben). sen dödar du så j*vla många du kan! sen blir du ju efterlyst och sånt, då är det bara att spara så försvinner wanted leveln och du får full health igen det är skit enkelt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 När jag kommer till Level 9 så går han ut från Där man skjuter också står det "Come back later and look for more weapon challenges" Mmmm samma sak hände me mig, vet inte hur man klarar lv 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 måste man inte göra fler uppdrag så man får tillgång till fler vapen innan man kan göra de högra levlarna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts