webban Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 jag har letat överallt kan inte komma in på på baserna hur ska man få den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Finns på area 69 eller militärhamnen i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 även på lite parkeringar i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
webban Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 tackar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 finns det något ställe man kan hämta militär/polis kläder på så att man slipper bli ihjälskjuten när man kör iväg med Patrioten ur hamnen.. äre sant att om man åker till Area 69, så åker en patriot ut 8för att man ska kunna komma in i Area 69)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 det e bara att köra rakt över staketet där den står vid area 69 springa in köra iväg till paynsprayen i den lilla staden i närheten tyckte det va ganska lätt men jag hade väl tur jag råka hamna där av slump och tog chansen när jag såg den så nu e det bara att gå och importera den när den behövs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Det finns en patriot på parkeringen till Sjukhuset i Las Venturas. Om du inte vet så ligger sjukhuset ungefär vid flygplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Det finns en patriot på parkeringen till Sjukhuset i Las Venturas. Om du inte vet så ligger sjukhuset ungefär vid flygplatsen. Den står inte alltid där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts