Galenhund Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) Jag tycker att det är för låg nivå på det här forumet, kan folk verkligen inte stava bättre än så här? Det är fruktansvärt irriterande att läsa inlägg som te.x: Var hitar man den jömda syklen jag harhört at den ska finas i en buske i LosSantos. Obs bara ett påhittat exempel men ni förstår säkert vad jag menar. Det känns som att vissa borde spendera mer tid framför skolbänken och mindre tid på det här forumet. Dessutom tycker jagt att det borde vara en 14 års gräns (eller något sådant) på det här forumet. Jag menar GTA spelen är trots allt rekommenderade från 18 år. Redigerad 10 november, 2004 av Galenhund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag tycker att det är för låg nivå på det här forumet, kan folk verkligen inte stava bättre än så här? Det är fruktansvärt irriterande att läsa inlägg som te.x: Var hitar man den jömda syklen jag harhört at den ska finas i en buske i LosSantos. Obs bara ett påhittat exempel men ni förstår säkert vad jag menar. Det känns som att vissa borde spendera mer tid framför skolbänken och mindre tid på det här forumet. Dessutom tycker jagt att det borde vara en 14 års gräns (eller något sådant) på det här forumet. Jag menar GTA spelen är trots allt rekommenderade från 18 år. Inte för att vara elak nu, men jag noterade faktiskt ett par särskrivningar i ditt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Helt riktigt, vad fan håller jag på med. Jag förstår att det kan framstå som konstigt. Aja jag ska skärpa mig i fortsättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ang åldersgräns så är det 13års gräns på forumet.. Om du nu inte visste detta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 håller med den galne hunden här. jobbigt när alla ska skriva som blinda kråkor med magkramper. efter många inlägg så ser det ut ungefär såhär: , typ. och tråd titlarna ser ut ungefär så här: hjäääääälllppp!!!!!111, var är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ang åldersgräns så är det 13års gräns på forumet.. Om du nu inte visste detta.. det verkar inte hjälpa, eller så är det bara så att de nyare medlemmarna som är 13+ är väldigt omogna. det kan i alla fall inte hjälpas särskilt mycket, förutom att ge medlemmar varningar/bans. vissa verkar ju inte ens kunna läsa, kanske därför der missar texten där det står att man måste vara över 13 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 det verkar inte hjälpa, eller så är det bara så att de nyare medlemmarna som är 13+ är väldigt omogna. det kan i alla fall inte hjälpas särskilt mycket, förutom att ge medlemmar varningar/bans. vissa verkar ju inte ens kunna läsa, kanske därför der missar texten där det står att man måste vara över 13 år I så fall fejkar dom sina personnummer för det går inte regga sig om ens födelsedatum visar att man är under 13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Men det suger den där jävla regeln mina kompisar får ju inte bli medlem SUUG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Men det suger den där jävla regeln mina kompisar får ju inte bli medlem SUUG Ok vi bryr oss inte för vi vill inte ha massa tio-åringar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Gta3freak Exakt, själv tycker jag att det är lite lite skrämmande att en 10:åring överhuvudtaget får vara medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) **** ******. Redigerad 12 november, 2004 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Men det suger den där jävla regeln mina kompisar får ju inte bli medlem SUUG bra exempel på varför inte folk som är under 13 år ska få regga sig (även om det faktiskt finns undantag). läs bara ditt eget inlägg (plus det lite senare när du försöker vara ball och svära) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Tycker vi är klena, och varnings systemet borde förnyas.. Mer bans så folk fattar att man inte kan flamsa runt.. Ovårdatspråk eller almänt störig så åker dom på ban/hypernating på direkten istället för varningar.. Då lär sig folk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 **** ******. Hur gammal är du? Hur gamla är dina kompisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Hur gammal är du? Hur gamla är dina kompisar? Han e 10år och hans kompisar ochså tror jag (kollade hans profil) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Hur gammal är du? Hur gamla är dina kompisar? 10 har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 En intressant (om än så meninglös) iaktagelse är att cirkus 7 inlägg i denna topic är grammatiskt inkorrekta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Åtta om man räknar med ditt. (Jag vet spam, jaja) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 En annan intressant sak är frågan om moderatorerna kommer göra något åt det faktum att det erkänt finns folk <13 registrerade... Tvinga folk att skriva in de fyra sista siffrorna, då är det väl betydligt svårare att fejka eftersom alla kombinatoner inte finns. Fast då måste ju ni moderatorer, eller i alla fall Hultenius ha något program som kan se om det är fejkat eller inte, vet ärligt talat inte riktigt hur det fungerar men andra sidor har fulla personnummer i sin registrering och då gick det inte för min polare att registrera två användare i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 En annan intressant sak är frågan om moderatorerna kommer göra något åt det faktum att det erkänt finns folk <13 registrerade... Tvinga folk att skriva in de fyra sista siffrorna, då är det väl betydligt svårare att fejka eftersom alla kombinatoner inte finns. Fast då måste ju ni moderatorer, eller i alla fall Hultenius ha något program som kan se om det är fejkat eller inte, vet ärligt talat inte riktigt hur det fungerar men andra sidor har fulla personnummer i sin registrering och då gick det inte för min polare att registrera två användare i alla fall. Nu så är det så att du måste skriva in dina 4 sista siffror.. Så du kan inte fejka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts