Jump to content

Stavning

Galenhund
 Share

Recommended Posts

Jag tycker att det är för låg nivå på det här forumet, kan folk verkligen inte stava bättre än så här? Det är fruktansvärt irriterande att läsa inlägg som te.x: Var hitar man den jömda syklen jag harhört at den ska finas i en buske i LosSantos.

Obs bara ett påhittat exempel men ni förstår säkert vad jag menar.

Det känns som att vissa borde spendera mer tid framför skolbänken och mindre tid på det här forumet.

Dessutom tycker jagt att det borde vara en 14 års gräns (eller något sådant) på det här forumet. Jag menar GTA spelen är trots allt rekommenderade från 18 år.

Redigerad av Galenhund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker att det är för låg nivå på det här forumet, kan folk verkligen inte stava bättre än så här? Det är fruktansvärt irriterande att läsa inlägg som te.x: Var hitar man den jömda syklen jag harhört at den ska finas i en buske i LosSantos.

Obs bara ett påhittat exempel men ni förstår säkert vad jag menar.

Det känns som att vissa borde spendera mer tid framför skolbänken och mindre tid på det här forumet.

Dessutom tycker jagt att det borde vara en 14 års gräns (eller något sådant) på det här forumet. Jag menar GTA spelen är trots allt rekommenderade från 18 år.

Inte för att vara elak nu, men jag noterade faktiskt ett par särskrivningar i ditt inlägg. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ang åldersgräns så är det 13års gräns på forumet.. >_<

Om du nu inte visste detta..

det verkar inte hjälpa, eller så är det bara så att de nyare medlemmarna som är 13+ är väldigt omogna. det kan i alla fall inte hjälpas särskilt mycket, förutom att ge medlemmar varningar/bans. vissa verkar ju inte ens kunna läsa, kanske därför der missar texten där det står att man måste vara över 13 år ^_^:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det verkar inte hjälpa, eller så är det bara så att de nyare medlemmarna som är 13+ är väldigt omogna. det kan i alla fall inte hjälpas särskilt mycket, förutom att ge medlemmar varningar/bans. vissa verkar ju inte ens kunna läsa, kanske därför der missar texten där det står att man måste vara över 13 år >_<:rolleyes:

I så fall fejkar dom sina personnummer för det går inte regga sig om ens födelsedatum visar att man är under 13. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En annan intressant sak är frågan om moderatorerna kommer göra något åt det faktum att det erkänt finns folk <13 registrerade...

Tvinga folk att skriva in de fyra sista siffrorna, då är det väl betydligt svårare att fejka eftersom alla kombinatoner inte finns. Fast då måste ju ni moderatorer, eller i alla fall Hultenius ha något program som kan se om det är fejkat eller inte, vet ärligt talat inte riktigt hur det fungerar men andra sidor har fulla personnummer i sin registrering och då gick det inte för min polare att registrera två användare i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En annan intressant sak är frågan om moderatorerna kommer göra något åt det faktum att det erkänt finns folk <13 registrerade...

Tvinga folk att skriva in de fyra sista siffrorna, då är det väl betydligt svårare att fejka eftersom alla kombinatoner inte finns. Fast då måste ju ni moderatorer, eller i alla fall Hultenius ha något program som kan se om det är fejkat eller inte, vet ärligt talat inte riktigt hur det fungerar men andra sidor har fulla personnummer i sin registrering och då gick det inte för min polare att registrera två användare i alla fall.

Nu så är det så att du måste skriva in dina 4 sista siffror.. Så du kan inte fejka..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor