Galenhund Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) Jag klarade storyn i förrgår, men nu har det uppstått ett litet problem. När jag spelade det sista uppdraget (end of lines) så slog jag in fusket som ger mer pengar, liv och armor alltför många gånger och nu har jag mycket mer pengar än jag någonsin kommer behöva. Så jag undrar hur man gör sig av med stålarna. en annan fråga: jag har hört att det tar 104 uppdrag för att klara storyn, men när jag kollar mina stats står det att jag har gjort 86 eller 87 uppdrag (jag har iofs struntat i Zero-uppdragen, men dom är knappast så många). Redigerad 10 november, 2004 av Galenhund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 styla massa bilar och kasta dom till månen efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 spela på ett highstakes bord på jätte höga låga odds så du förlorarr och tappar pengen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Köp vapen sen dö. Det gjorde jag när jag lekte runt sen råkade spara :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts