Mahalo Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 jag har typ hittat alla bilar som man ska leverera till hamnen, förutom patriot och feltzern så jag undra bara var kan man hitta patrioten och vilken är feltzern har dragit ur nästan alla människor ur sina bilar på gatan så fort jag sett en bil jag inte vetat namnet på e det nån som vet var jag kan hitta den de skulle va jävligt uppskattat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 var det inte så att GUD visste/kunde allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 var det inte så att GUD visste/kunde allt? jag måste nog erkänna för er här men jag är inte gud förlåt om nån gick på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 jag måste nog erkänna för er här men jag är inte gud förlåt om nån gick på det VA?!? :'( buhu, jag som trodde vi hade fått en GUD till forumet :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 ok fixa precis en patriot nu e det bara feltzern kvar snälla nån måste veta vilken den e :'( e det monstertrucken kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Här finns bilder på de flesta fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 jag måste nog erkänna för er här men jag är inte gud förlåt om nån gick på det vilken jävla stil att fake-nicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Här finns bilder på de flesta fordon. tack så mycket. fy fan va trög man e det har ju åkt en miljon såna bilar förbi mig jag trodde att det bara var sketna blades som gled förbi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 vilken jävla stil att fake-nicka ack ja. jag är en hemsk människa för vad jag gjort tur att det finns ärliga människor som du som står för vad du är . en man gjord av gröt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 tack så mycket. fy fan va trög man e det har ju åkt en miljon såna bilar förbi mig jag trodde att det bara var sketna blades som gled förbi Det var samma för mig innan jag fick en bild av feltzern, den är tusen gånger bättre än blade/savanna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag har hittat bilar men jag vet inte vart den där skylten som alla namn står på finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 ack ja. jag är en hemsk människa för vad jag gjort tur att det finns ärliga människor som du som står för vad du är . en man gjord av gröt LOL HAHAHAH kuul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Jag har hittat bilar men jag vet inte vart den där skylten som alla namn står på finns.. det finns ett plakat men namnen på alla bilar som ska levereras nere vid fartyget kan inte förklara precis vart den är det tog mig ett tag att hitta den själv i närheten av lyftkranen vid en liten bro öhh aa så e de när du kommer in där du ska levera bilarna fortsätt bara att köra rakt fram tills du ser en smal liten bro så är den precis där det är det bästa jag kan göra mina beskrivnings skills är lite dåliga men det går nog ändå Redigerad 11 november, 2004 av GUD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts