mulla Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Vilken tycker ni och vart kan jag köpa? . Hej då!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Umhh, förklara bättre om du vill ha hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kictor Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 action replay utan tvekan har själv detta funkar perfetkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Har själv Action Replay MAX, riktigt trevligt när man har klarat något spel och vill ha ut lite mer av det, men det kan ju användas till annat också online uppdatering av koder, minneskort som man får med, regionsfri dvd-visning, med mera... billigt är det också, kostade bara 350kr för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 vad är det där? tidningar eller hemsidor eller nån sorts premunations mail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) Har själv Action Replay MAX, riktigt trevligt när man har klarat något spel och vill ha ut lite mer av det, men det kan ju användas till annat också online uppdatering av koder, minneskort som man får med, regionsfri dvd-visning, med mera... billigt är det också, kostade bara 350kr för mig Innehåller den fusk som man inte kan hitta någon annanstans, t.ex odödlig eller något sånt? Redigerad 10 november, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Läste på Spelbutiken att Action Replay MAX att den bara fungerar med SCPH-50001 och uppåt Vilken version har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) ermm...Jag har modell 30004...och Action Replay MAX (som funkar utmärkt) så spelbutiken har fel.... Redigerad 11 november, 2004 av grand theft auto 1,2,3,vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Läste på Spelbutiken att Action Replay MAX att den bara fungerar med SCPH-50001 och uppåt Vilken version har du? eh, jag kör originalversionen och den funkar prima, bara det att man måste ta ut minneskortet där man sparar inställningar och egeninlagda grejer, annars slutar kontrollerna läsas av ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts