Daniel Vercetti Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 i manualen står det nåt om nåra klockor och smyken.. när kan man köpa det? eller går det inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Klockan 21:00-03:00 i natt har den öppet.... Nä skämt åsido gå bara in i alla affärer där du kan köpa käder så hittar du klockor och halsband. Välj "left arm" typ när du ska köpa klockor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 eller kanske heter det "Watches"(stavning?) nånting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Klockan 21:00-03:00 i natt har den öppet.... Nä skämt åsido gå bara in i alla affärer där du kan köpa käder så hittar du klockor och halsband. Välj "left arm" typ när du ska köpa klockor. Jag vet att man kan köpa klockor och chains i affärerna. men jag undrar liksom om det finns en affär för endast sådant ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Nix inte vad jag vet... finns ju en tobaks affär i manualen också. men ofta man kan röka............... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) Nix inte vad jag vet... finns ju en tobaks affär i manualen också. men ofta man kan röka............... *Spoiler* Markera ->Ja, men kan köpa ur några automater. Dom ser ut som spelautomater (Rykten!) Redigerad 10 november, 2004 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts