mulla Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 jag vill ha harriern vart kan jag hitta den jag har bara gjort klart black project där man får jetpack inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 I ett hangar fartyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 du kan inte klara hundra 100% om du inte får planet....så enkelt är det...det kommer lite senare i ett mission så stressa inte spela mer så ska du se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 hur många uppdrag är det kvar tror nu? jag har bara klarat black project kan det vara 40 uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 runt...85-90 nått uppdag där imellan ska vara då du ska få den....inte helt säker men nånstans där....är iaf 2 uppdraget..... *!SPOILER!* ...när man kommer tillbaka till LS och får sitt nya hus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 runt...85-90 nått uppdag där imellan ska vara då du ska få den....inte helt säker men nånstans där....är iaf 2 uppdraget..... *!SPOILER!* ...när man kommer tillbaka till LS och får sitt nya hus! men jag är i black project uppdragen och har klarat den, det var uppdragen där man fick jetpack för första gången. hur långt är det kvar till los santos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Ett litet tag till...du har typ bara 2 mission kvar där på flygplatsen sen så ska du göra ett par mission lite mer in i LV men konsentrera dig på det...vissa är roliga...och så när man kommer igång går det snabbt.....kolla på stats hur många mission du gjort och som sagt så åker du till LS vid missionen mellan 85-90. Pallar du inte vänta kan du juh alltid försöka ta dig ombord på hangarfartyget vid SF flygplats en liten bit övanför ligger den i hamn på kartan...kom ihåg att du får hela 5 stjärnor (*****) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 ingen som vill hjälpa till?::/:/:/:):( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=157567 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 ok lånar tråden lite. när får man tag i Huntern och vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 runt...85-90 nått uppdag där imellan ska vara då du ska få den....inte helt säker men nånstans där....är iaf 2 uppdraget..... *!SPOILER!* ...när man kommer tillbaka till LS och får sitt nya hus! Är det Hydran ni pratar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Är det Hydran ni pratar om? Ja. Undrar också när man får huntern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=157567 intressant men vart kan jag hitta flyg-checkpoint races ?är det sant att det fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 i LVs flygplats och ja det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 har min harrier på flygplatsen jag köpte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ja. Undrar också när man får huntern. Du får den efter alla guld i flygskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 har min harrier på flygplatsen jag köpte om man gjort uppdraget me att sno den ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Hawkeye: Har du klarat Main Story uppdragen? Eller fixade du till dig den på nått annat sätt? Redigerad 11 november, 2004 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 har min harrier på flygplatsen jag köpte nehä? jag har också köpt flygskolan längts upp till norr! vart i min flygplats ligger den hittar inte nån harrier, jag har bara klarat black project! där man får jetpack för första gången alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 måste jag klara nån speciell uppdrag för att få flygracen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts