chrillepille Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Vad ska han ha för kläder? Har testat med nästan allt men hon* vill inte gå ut med mig. *= tjejen man ska sno "the card" av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Har du fått Key Cardet`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Har du fått Key Cardet`? Nej ? det är ju det jag vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Annars kan du ju döda hon då får du bryta dig in och sno "Key Cardet". Det gick mycket lättare än att dejta hon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Annars kan du ju döda hon då får du bryta dig in och sno "Key Cardet". Det gick mycket lättare än att dejta hon okey Men hur? man ser henne alldreig utanför huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Kan man bryta sej in i huset utan att döda henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Joo det är väll en röd ring när hon är hemma då kommer hon ut och då slår du till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Joo det är väll en röd ring när hon är hemma då kommer hon ut och då slår du till. men då går hon in när jag inte har "fina" kläder på mig..har du testat själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Men hon är aldrig hemma för mig!!! jag åkte runt i området där hon bor i 24 h på spelet och den röda ringen kom aldrig fram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Hon verkar inte bry sig om mina kläder jag har "Ds" kläder. Hon kanske reagerar på "Sex appeal" Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Hon verkar inte bry sig om mina kläder jag har "Ds" kläder. Hon kanske reagerar på "Sex appeal" Eller? Men när öppnas Ds affären? Kollade Ds igår i LS men den var inte öppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Tidsam: Testa åk dit Kl. 20.00 - 22.00 hon var där för mig två dar i rad. Chrillepille: testa "Victim" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Tidsam: Testa åk dit Kl. 20.00 - 22.00 hon var där för mig två dar i rad. Chrillepille: testa "Victim" jag har allt victim..men hon reagerar inte.. Testade du eller? isf vilka plagg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag hadde faktiskt inte "Victim" men jag tror hon gillar kostym (Gissa). Första gången hadde jag: Green hoody (Binco) Black Pants (Victim) Green rag (Binco) Skully (Sub-Urban) Vad har du för nått nuda`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag hadde faktiskt inte "Victim" men jag tror hon gillar kostym (Gissa). Första gången hadde jag: Green hoody (Binco) Black Pants (Victim) Green rag (Binco) Skully (Sub-Urban) Vad har du för nått nuda`? black hood från victim vanliga byxor victim boots SU guld klocka, guld kedja men vart fins kostym har letat efter det men dina plagg fungerade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) Nepp, men nu ska jag sticka men lycka till med "Millie" ett tips om hon tycker om dig och vill käka middag. Döda hon så går det fortare! Redigerad 10 november, 2004 av Gta san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Nepp, men nu ska jag sticka men lycka till med "Millie" ett tips om hon tycker om dig och vill käka middag. Döda hon så går det fortare! Jag vill inte död henne det är för riskabelt jag vill helst kunna få 100% i stats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 1. Hon gillar lackkläderna från sexshopen. 2. Hon är alltid hemma 12.00 3. Du måste döda en snubbes om är där för att pippa henne innan du kan gå in till henne. Han är gammal och har spade. Så fort du får chansen, döda henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 har för mig att hon gillar mycket muskler! träna upp dig rejält med muskler innan du ska träffa henne! Jag hade väldigt lågt med "sex appeal" och inte hade jag några dyra kläder heller, och ändå kunde jag dejta henne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 jag är där nu. men alltså för att få ut henne så man kan knäppa henne hur gör man då? ska man ta spännisdräckten och va där nån spec tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts