Gudfar Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) varför går inte wang cars att köpa jag har tagit Körkortet på bilskolan och jag är på uppdraget *Jizzy* på min verkstad varför går den inte att köpa eller är jag inte tillräckligt långt?? Redigerad 10 november, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 du är inte tillräckligt långt tror ja, men snart så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 nu har jag gjort det där uppdraget med Woozie när man ska fara ut till Countryside med en Rancher och sen kommer Da nang boys att jaga en med crossar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 måste göra mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Groomly Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Lyckades köpa den igår *Spoiler* NÄr du har klarat sista uppdraget med Wu (det när man åker helikopter och ska döda allla på stora lastfartyget) så kommer det ett uppdrag när du ska in i nån Narkotikatillverkningfabrik och förstöra det.. O sen kan du köpa Wang cars och när du gjort klart första uppdraget så kan man börja styla bilarna i wheel arch eller vad det nu heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stening Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Lyckades köpa den igår *Spoiler* NÄr du har klarat sista uppdraget med Wu (det när man åker helikopter och ska döda allla på stora lastfartyget) så kommer det ett uppdrag när du ska in i nån Narkotikatillverkningfabrik och förstöra det.. O sen kan du köpa Wang cars och när du gjort klart första uppdraget så kan man börja styla bilarna i wheel arch eller vad det nu heter hmm skumt.. igår så sprängde jag narkotika fabriken, men köpmärket på wangs cars e fortfarande rött jag har dessutom klarat bilskolan... nån som vet varför jag inte kan köpa placet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts