tilttilt Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Hur slipper man in till militärområdet i LV? Man behöver ett militär fordon men var hittar jag det?? mvh Ronnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Annars kan du ta Jetpack den tog jag Köpte lite ammo till uzi flög upp dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Ta ett flygplan bara och landa på taket bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) Det åker ut en paitriot när du kommer, ta och åk in då Redigerad 10 november, 2004 av Tobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 ville bara säga att tec9 är mitt favorit vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 ville bara säga att tec9 är mitt favorit vapen! Okej men ta jetpacken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Vadå är ju bara att springa in genom ingången eller köra söpnder stängslet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag landade på taket me en Maverick. Sen tog ja fram min dubbla Micro SMG och sköt ner alla militärer där, sen när attackhelisarna kom, då tog jag minigunen och sköt ner dem... Jättelätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts