rob90 Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 När jag och min polare spelade 2 player så hög han av mig huvudet med Samurai (stavning?) svärdet och det stod wasted, sen tryckte han snabbt på X innan bilden han komma fram så när vi började så hade jag inget huvud LoL, då kan man springa runt utan huvud och det sprutar massa blod, även på 1 Player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 jo finns endel buggar på multiplayer fyfan va jag älskar d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zebbe_e Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 det är rätt kul faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 När jag och min polare spelade 2 player så hög han av mig huvudet med Samurai (stavning?) svärdet och det stod wasted, sen tryckte han snabbt på X innan bilden han komma fram så när vi började så hade jag inget huvud LoL, då kan man springa runt utan huvud och det sprutar massa blod, även på 1 Player Haha cooolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts