leftbehind Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) Tänkte att om man har moddat sin ps2/eller inte moddat så kan man ju lägga upp bild på sin ps2 här. Så får folk se era fina ps2 med mods på Här e min iallfall. Redigerad 10 november, 2004 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jävligt Najs.. Har inte orkat modda min PS2. Leker med min Xbox just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jo, de e ju snyggt. Skulle vilja ha ett genomskinligt chassi. med dioder i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jo, de e ju snyggt. Skulle vilja ha ett genomskinligt chassi. med dioder i. dioder finns det nog gott om i ändå, men antar att du menar lysdiodrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 dioder finns det nog gott om i ändå, men antar att du menar lysdiodrar? Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 modda PS2? det var nytt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ioförsig kanske man skulle kunna posta en bild på sitt moddade xbox med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ok, sätt in Xbox också, Både XBOX och PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts