HOWHOW Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 W0rd På Alexxx91 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Han fick alltså ett ord av dig. Snällt grabben. Klart det är fel med att vara tretton. Det är ju där alla problemen ligger. Ta inte allt så djävla allvarligt hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 trettonåringar är lixom inte begripliga.. och dom som är begripliga och påstår att dom e tretton så måste jag säga en sak .. DU HAR LEGAT I KOMA I ETT ÅR UTAN ATT VETA.. du är altså 14 år.. jag har då aldrig varit 13.. om nån påstår det så kan han förvänta sej en käftsmäll.. jag var 12 två gånger istället.. on topic: jag tror att skateboarden är ungefär som dildon.. att man kan banka skiten ur närmsta oskyldige person bara för att det e kul och brutalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LogicX Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 " Det är som att du skulle gå fram till en skinhead och skrika jävla Rasse/Nasse! " VAAA? ifall man är skinhead, så är man antagligen Rasse/Nasse... Att vara rakad/flintis är inte likadant som att vara skinhead.... Dum 13 åring... *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Men herregud... en Skinhead är inte rasist/nazist. En Skinhead är en person som kan ha vilka åsikter som helst Skinhead kulturen är andra vågen av punken kan man säga, och en äkta Skinhead lyssnar oftast på Oi!, Reggae, Ska och punk men också all annan musik om han/hon vill... Rasisterna/Nazisterna har tagit Skinhead looken och fördärvat hela Skinhead kulturen, så nu ses alla Skinheads som livsfarliga Rasister/Nazister. En rasist/nazist som kallar sig Skinhead är i själva verket en Bonehead som Skinheadsen kallar dom. Så du ska inte komma och säga en massa saker du inte kan ett piss om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 varför anklagar ni 13 åringar??? jag är 13 jag är inte nå obegriblig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Det är väl inte så djävla självklart. Satans 13 åringar överallt. ehh... jag ÄR 13 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 topic: jag tror skateboarden finns den var ett sånt där item som jetpaketet och det fanns massa andra saker där också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Själv är jag 17. Iallafall, tillbaka till ämnet: Det står ju en BMX vid "Skateparken", så antagligen är den till för cykelstunts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Men herregud... en Skinhead är inte rasist/nazist. En Skinhead är en person som kan ha vilka åsikter som helst Skinhead kulturen är andra vågen av punken kan man säga, och en äkta Skinhead lyssnar oftast på Oi!, Reggae, Ska och punk men också all annan musik om han/hon vill... Rasisterna/Nazisterna har tagit Skinhead looken och fördärvat hela Skinhead kulturen, så nu ses alla Skinheads som livsfarliga Rasister/Nazister. En rasist/nazist som kallar sig Skinhead är i själva verket en Bonehead som Skinheadsen kallar dom. Så du ska inte komma och säga en massa saker du inte kan ett piss om... ORD! : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Men herregud... en Skinhead är inte rasist/nazist. En Skinhead är en person som kan ha vilka åsikter som helst Skinhead kulturen är andra vågen av punken kan man säga, och en äkta Skinhead lyssnar oftast på Oi!, Reggae, Ska och punk men också all annan musik om han/hon vill... Rasisterna/Nazisterna har tagit Skinhead looken och fördärvat hela Skinhead kulturen, så nu ses alla Skinheads som livsfarliga Rasister/Nazister. En rasist/nazist som kallar sig Skinhead är i själva verket en Bonehead som Skinheadsen kallar dom. Så du ska inte komma och säga en massa saker du inte kan ett piss om... hahah oj så mycket ord på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag har hittat den första Dildon jag slog ner en polis med den var hittar man den ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts