gtafreak Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 det är nån stor bil banna grå på kartan andra bannan när får man åka där ska man klara alla race när man har köpt sunsineautos eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 nej, det står nån bil där som man ska hämta checkpoints med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 nej...dörren till bilbanan är öppen en viss tid. jag har åkt bil där,men jag tror även att man kan köra cross. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 ni två pratar om två! olika race banor! den ena pratar om inneomhus bannan och den andra om cross bannan utomhus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Man ser ju inte inomhusbanan inomhus så han måste mena utomhusbanorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Jag fattar inte vad han säger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Han snackar ju om Sunshine Autos så jag tror han menar street-racen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Nej han menar inte street race han menar hyman memorial stadium!! men ja vet inte hur man kommer in men jag skulle vilja veta!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Jag menar dem banorna som man kör utomhus, en i norr på västra ön, och den andra på stranden i nordost på östra ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Nej han menar inte street race han menar hyman memorial stadium!! men ja vet inte hur man kommer in men jag skulle vilja veta!!! Byt avatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Byt avatar! ja jag tyckte ni var rätt lika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 japp man blir ju arg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts