iamabbe Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 när man flyger me helikoptern över vietnamese båten. den där stor hangarfartyget och man ska skjuta ner massa gubbar med en vapen från helikopter. jag blir alltid nedskjuten av ett missil, (ngn skriker RPG!RPG!) och sen landar man i vattnet och ska ta sig till fots på båten. ÄR det så eller finns det två alternativ på det uppdraget? om man lyckas döda han som skjuter misilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Ett Altenativ du måste smyg döda han som kommer först. Ta hans Shotgun döda dom andra på båten hoppa ner där fartygets last ligger. Hämta fångarna springa upp döda dom som är fiender. Gå tillbaks till fångarna och Viola, Uppdraget klarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 ookej, ja klarade det iaf nyss. det lär ju vara så att man alltid blir nedskjuten av missieln. när ni körde det uppdraget och slogs mot snakehead. körde ni med katanan mot honom då eller? jag drog fram min tec9 o skjöt honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 ookej, ja klarade det iaf nyss. det lär ju vara så att man alltid blir nedskjuten av missieln. när ni körde det uppdraget och slogs mot snakehead. körde ni med katanan mot honom då eller? jag drog fram min tec9 o skjöt honom... gav han en spark sen högg jag han,han dog direkt..too easy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag tog Katanan. Två hugg så var han död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts