JoinAS Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Mín ps2 Dampade.... jag köpte en laser rengörare som gjorde allting bra igen.... bara för det så har min ps2 börjat dampa med nått helt annat.... Hela tiden blir det svart på rutan och det står " error reading the San andreas disc " får ryck !!! hur ska jag göra nu ? kan det vara min tevens fel ? för den dampar lite också.... tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 varför använder du det ordet? vet du ens vad damp är? det är människor som har den sjukdomen, eller hjärnskadan, det är saksamma.. funktionshinder kan man också kalla det. har du något emot just DAMP, eller följer du bara grupptrycket? jag bara undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 förlåt om du tog illa upp , men jag blir så arg på min ps2 att jag var tvungen o kalla den för nått.... Jag vet att damp är en sjukdom och jag menar inget illa mot dom som har den sjukdomen.... förlåt mig... men du förstår nog att jag bara är förbannad.... vet du hur jag ska göra ? elelr vet någon annan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag tror att det inte är tv:ns fel utan att det är läsaren i ditt ps2 som har lite problem med att läsa ditt SA.... Kör rengöraren en halv timme eller nått sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 en halv timme ? blir den inte förstörd då ? jag körde i typ 10 min.... men alltså... Min rengörare är inte till för ps2 igentligen... men det är en dvd rengörare... när man stoppar in den så kommer det upp en massa låt val.... Och några här på forumet säger att man ska köra alla låtarna.... men jag gjorde det typ.... det fanns lixxom olika språk val....så jag körde engelskan.... men det blir iaf det där error meddelandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Det kan nog vara lasern som är slutkörd! Om du inte lyckas fixa problemet så får du nog köpa ny laser. Swemods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 JoinAS: Okej, jo. Det förstår jag. Men det är ändå inte rätt att använda det ordet..Inte ens CP som är en hjärnskada.. Bättre att svära på annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Det är billigare att köpa ett nytt ps2 än en ny laser. 1390:- på de flesta ställena för den nya ps2:an.(som jag köpte, väldigt nöjd med den med ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Det är billigare att köpa ett nytt ps2 än en ny laser. 1390:- på de flesta ställena för den nya ps2:an.(som jag köpte, väldigt nöjd med den med ) Om du kollar på Swemods så är en laser hälften så dyr (utan montering) Men ja, en ny PS2a kanske känns bättre eftersom man får allt nytt, men det är lite dyrare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 okej finns det inget bättre förslag på laser rengöring då ? alltså en bättre skiva som är till för ps2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts