Nattsork Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Halloj. För ett par veckor sedan så stannade händelseran i mitt VC upp. De senaste uppdragen jag klarade var hoss "P"-snubben på skroten och LoveFist-uppdragen. Vad ska hända nu? inget nytt uppdrag poppar upp. är det någon som vet? tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Köp alla företag och gör uppdragen du får från dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Mitt Vice City hänger sig när det laddar Har testat att rengöra med >aLLt< bara att köpa ett nytt ex eller det är till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nattsork Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Köp alla företag och gör uppdragen du får från dem. det har jag gjort, de enda uppdrag jag har kvar är båtgården, men det borde väll inte hindra spelets gång.. vad ska hända efter lovefist och p-skrot-gubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Köp strippklubben gå till första strippan till vänster kolla på hon i 3-4 minuter, gå ut. sen så ska penga pressen ringa och efter ett uppdrag av dom så ringer lance vance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nattsork Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Köp strippklubben gå till första strippan till vänster kolla på hon i 3-4 minuter, gå ut. sen så ska penga pressen ringa och efter ett uppdrag av dom så ringer lance vance. ok, ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nattsork Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 strippklubben var felet.. tack för tipset.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag hadde samma problem när jag var där. men då vände jag mig hit och självklart så kunde alla snälla medlemmar hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Supergamer Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Det funkar inte för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts