Man-Stamp Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag är på andre staden nu har gjort 51 updrag i spelet alltsom allt hur många uppdrag ska man gjöra innan man kommer till tredje bannan 70? och vem ska man gjöra uppdrag för att fortare komma till tredje staden? för den shopen Z värkar det ej som man ska klara alla i den för å komma vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Du behöver inte göra zeros uppdrag. Men du behöver göra alla uppdrag i garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Du behöver inte göra zeros uppdrag. Men du behöver göra alla uppdrag i garaget. Är klar med alla uppdrag i från garaget och alla W updrag han skulle ringa om en vecka eller nåt i den stilen å han dära Pimpen ska man klara alla hans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Är klar med alla uppdrag i från garaget och alla W updrag han skulle ringa om en vecka eller nåt i den stilen å han dära Pimpen ska man klara alla hans? Ja, du ska klara pimpen's uppdrag. Dessutom måste du klara körskolan nära ditt garaget för att då ringer Caesar upp dig, och ni ska göra ett par uppdrag igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Ja, du ska klara pimpen's uppdrag. Dessutom måste du klara körskolan nära ditt garaget för att då ringer Caesar upp dig, och ni ska göra ett par uppdrag igen. kk tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 när jag klarade vidare till las venturas gjorde jag inte kör skolan nu n är jag kalrade storyn inte först nu jag gjorde kör skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 när jag klarade vidare till las venturas gjorde jag inte kör skolan nu n är jag kalrade storyn inte först nu jag gjorde kör skolan Wierd... Fick du göra de där uppdragen med lyftkranen i hamnen, och sno de där 2 bilarna från affären? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 man måste inte alls köra bilskolan. den gjorde jag efter att jag klarat storyn. det är bara till om man vill få mer bilkörnings kunskaper och för att köpa wang cars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts