iamabbe Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 vid woozie där man ska ta hans uppdrag finns det en lite gränd, man går även in i den på hans 2 eller 3 uppdrag fast längre upp. men där iaf finns kanske fem sex stånd som heter ngnting med noodie/noodle, antingen är det knark han köper eller så är det nudlar. för han håler ena handen mot näsan . så det lär ju inte vara nudlar iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macop Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Öhh? Meningen med tråden är? Vad är det med att ngn köper knark i GTA spelen? Man sålde knark i VC "Mr Whoopie". Så kan du säga vad det är för mening med denna tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Öhh? Meningen med tråden är? Vad är det med att ngn köper knark i GTA spelen? Man sålde knark i VC "Mr Whoopie". Så kan du säga vad det är för mening med denna tråd? dessa nykomlingar... okej att jag e något ny men inte mer än Macop (f'låt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macop Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Ja, jag är ny och det är jag stolt för Men det finns ju ingen mening med denna topic, och om det finns, förklara gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 balbla...bla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daKo Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) Läs... Redigerad 10 november, 2004 av daKo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macop Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Läs här Håll dig till topicen snälla. Och eftersom du inte är lika ny som mig så säg mig vad det är för mening med denna topic. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macop Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) daKo, kanske läsa det jag skrev först? Vänta, kan hjälpa lite med att friska upp minnet om du har glömt bort: Vad är det med att ngn köper knark i GTA spelen? Man sålde knark i VC "Mr Whoopie". Jag vet att han snackar om knark i SA, men det är ju inget ovanligt och jag tror dem flesta vet redan om det om dem följer storyn. *Edit* Sorry för dubbel post! Redigerad 10 november, 2004 av Macop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 dessa nykomlingar... okej att jag e något ny men inte mer än Macop (f'låt) Skriv nåt vettigt , annars håll tyst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 men herregud. jag ville bara berätta för de som inte visste om att det fanns. desutom får man liv av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 men herregud. jag ville bara berätta för de som inte visste om att det fanns. desutom får man liv av det. man kan köpa dricka från automatera, av det får man också mer i hälsa. intressant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Nästan alla är nya bara för de kommer hit o behöver hjälp emd uppdrag..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Nästan alla är nya bara för de kommer hit o behöver hjälp emd uppdrag..! Är inte forum till för att folk ska kunna diskutera och hjälpa varandra kring en särskild sak ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts