pepesbod2 Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 jag har fuskat ett antal gånger o när man sparar står det nått i stil med " you have cheated and if u save now..." någon med erfarenhet om vad konsekvenserna blir?? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 vissa säger att man bara kan få 99% men ja vette fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Det är rent skitsnack. Folk som börjar sprida ett rykte, precis som det var med Vice. "Du kan inte få 100% om du fuskat." Vilket det nu gick... Jag har själv fuskat fram vapen som uzi's när jag inte pallade åka till ammu-nation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 inga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Det är rent skitsnack. Folk som börjar sprida ett rykte, precis som det var med Vice. "Du kan inte få 100% om du fuskat." Vilket det nu gick... Jag har själv fuskat fram vapen som uzi's när jag inte pallade åka till ammu-nation. ok.. men det är inget skitsnack att det står så när man sparar... ser du ju själv när du fuskat o sparar efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 vissa säger att man bara kan få 99% men ja vette fan 99% är bara skitsnack klart man kan få 100% även om man fuskade för det gjorde jag på VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Respect is everything. maan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag tror att spelet menar t.ex när ni har slått in den koden när alla börjar slåss, att gubbarna inte kan sluta slåss när ni har sparat.. eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 när jag började fuska så slutade ps2an att fungera tror inte att det hade med den saken att göra... men om man inte kan få 100% klarat av spelet så gör det inte mig ngt... nöjer mig me att klara story uppdragen och kanse de där ´´telefonuppdragen´´ om det finns ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag tror att spelet menar t.ex när ni har slått in den koden när alla börjar slåss, att gubbarna inte kan sluta slåss när ni har sparat.. eller ? ok... låter som nått vettigt... fast själv så har jag bara avnänt vapen koder... men låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 99% är bara skitsnack klart man kan få 100% även om man fuskade för det gjorde jag på VC aja men ja sa att ja inte visste.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag tror att spelet menar t.ex när ni har slått in den koden när alla börjar slåss, att gubbarna inte kan sluta slåss när ni har sparat.. eller ? Ja, vissa koder går inte att stänga av om du skrivit in dom och sparat efteråt. Dessa är: Människor attackerar(blir galna) - Ner Upp Upp Upp X R2 R1 L2 L2 Människokaos - Ner Vänster Upp Vänster X R2 R1 L2 L1 Annat fusk finns för övrigt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts