darkjak Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Känner ni till några bra stridsflygsimulatorer? Helst med svenska flyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Spelar i alla fall Microsoft Flight Simulator 2004 eller 2002... det är jag proffs på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Spelar i alla fall Microsoft Flight Simulator 2004 eller 2002... det är jag proffs på... kan du landa med autopilot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 kan du landa med autopilot? Vad för mes är du egentligen? Man exploderar första gången, o bryter landningstället de första tio. Sen kan man! Men M/S FS är väl civilt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 kan man inte flyga över hela världen på de? min kompis flög från en flygplants i skåne till ett ställe i finland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag lånade det av min kusin... Om man är uppkopplad på internet och så kan man få det vädret som det är där just när man börjar spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Låter ganska coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 kan man inte flyga över hela världen på de? min kompis flög från en flygplants i skåne till ett ställe i finland Menar du Flight Simulator? Det kan man flyga runt i världen med, jo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Vad för mes är du egentligen? Man exploderar första gången, o bryter landningstället de första tio. Sen kan man! Men M/S FS är väl civilt? va!??! varför skulle man explodera o bryta landningsstället för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Låter ganska coolt. det är mycket bara sitta o glo det är roligast att köra helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 va!??! varför skulle man explodera o bryta landningsstället för? För att man inte KLARAR AV att landa mjukt de första gångerna. En riktig noob lär dyka från några kilometers höjd, och sedan försöka lyfta nosen för full rulle för att sedan landa med nosen mot marken. Jag har försökt att landa många gånger i IL-2 sturmovik, och allt som oftast kommer jag in för hårt och bryter landningsstället, medan jag andra gånger lyfter nosen för tidigt, och svävar över landningsbanan, och tvingas ställa om flapsen, och sätta på motorn för full rulle för att lyfta igen. Som sagt: jag letar efter en militärflygsimulator, med svenska flyg (helst Draken). Kan nån hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag känner inte till nån stridsflygsimulator med svenska plan men det finns säkert såna mods till Combat Flight Simulator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Kan planen explodera om den når marken för fort om man kan det hur ställer man in det så det blir så för jag har inte så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 IL-2 Sturmovik är helt klart bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 För att man inte KLARAR AV att landa mjukt de första gångerna. En riktig noob lär dyka från några kilometers höjd, och sedan försöka lyfta nosen för full rulle för att sedan landa med nosen mot marken. Jag har försökt att landa många gånger i IL-2 sturmovik, och allt som oftast kommer jag in för hårt och bryter landningsstället, medan jag andra gånger lyfter nosen för tidigt, och svävar över landningsbanan, och tvingas ställa om flapsen, och sätta på motorn för full rulle för att lyfta igen. Som sagt: jag letar efter en militärflygsimulator, med svenska flyg (helst Draken). Kan nån hjälpa? men du måste ju veta hur snabbt man ska flyga vid landning. Kolla i checklistan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Vet dock inte om dessa gammla flygarspelen F16-multirole fighter ich Mig29-fulcrum räknas till flygsimulator men dessa gammla godingarna dammade jag av häromdan och spelade lite nyligen... ganska schyssta features men grafiken gör ju spelet ospelbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag känner inte till nån stridsflygsimulator med svenska plan men det finns säkert såna mods till Combat Flight Simulator. vilken klassiker, kommer ihåg när man satt och lirade det jobbigt att det är föråldrat nu bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts