EricHarris Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Har kört lite MTA nu och sätt att det finns en idiot som använder mitt namn (Ericharris) men även namn som [sWE]killer och annalindh... Han hotar och frågar en jävla massa sex frågor till olika spelare... Han har även hotat mig grovt... Tex: Att han skulle leta upp mig och hugga av mig huvet mm... Så kan man få reda på hans IP? Eller på något sätt kan komma åt han? Hur isåfall? Har dock bytt namn på MTA så ser ni någon med mitt namn nu så är det ej jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 varför ska du få fram nåns ip om den hotar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 varför ska du få fram nåns ip om den hotar dig för att anmäla el dyl, och för att banna honom från sina hostade servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts