Jump to content

Pengar!

A_E_P
 Share

Recommended Posts

Gör så här; fixa ett safehouse så Inside Track Betting i Downtons LS (se karta), spara, åk till ITB och satsa rubbet på den turkosa hästen ( den ger 11-12 ggr pengarna). Om du förlorar så loadar du bara och satsar allt igen, men om du vinner så sparar du före eller efter att ha satsat igen. Gör om det så många ggr du kan. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guardian: Nej, det handlar bara om oddsen.

För övrigt tycker jag att ett ganska bra sätt att tjäna pengar är att döda knarklangare. Det får man ca: 2000 per langare för.

För dom som inte vet hur knarklangarna ser ut kan jag berätta att de är mörka killar klädda i gråa byxor och svart linne, med nån svart mössa på huvudet tror jag dom har också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

att sitta å ladda var gång man inte vinner på hästar e ju helt befängt! då kan man lika bra leta upp något penga-fusk på nätet!! :D

jo, men det sägs ju att spelet inte går att klara till 100% om du använder fusk (vet inte om det stämmer, men jag tror det)... och du kan inte heller stolt säga att du skaffat dig 100 miljoner utan att fuska... men be my guest, slå in en kod...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man vill tjäna bra pengar på att spela på hästar utan att fuska ( spara innan man kör ) så kan man satsa 3000 på den hästen som det är 1/12 chans att man vinner på, om man vinner får man 36 000 så då har man alltså några chanser på sig innan man gör en förlustaffär, sen när man fått ihop lite stålar kan man öka insatsen etc..

Om man har otur behöver man dock lite startkapital för att göra detta.

Redigerad av Zozza
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns 100 liknande trådar men det du ska göra är att: 1.köp huset i blueberry

2. spara där 3. satsa på valfri häst till du vinner 4. när du har vunnit så åker du tillbaka och sparar i blueberry. Efter en timme har du kanske 1 mille men hela poängen med att köpa hus i blueberry är att du slipper åka så långt och därför kan du spela fler gånger. :P

Samma princip som Marreo fast jag tycker det är bättre att göra det på country side.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor