JohnnyH87 Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Hur är tvåspelarläget? Jag har bara en kontroll så jag kan inte testa. Är det splitscreen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 nej ingen splitscreen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag tycker själv att det är rätt kul, fast det kunde ha varit bättre =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 hur är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Tex 1 player kör en bil och 2 playern skuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 vilket flygplan kan man flyga 2 personer i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Dodo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 DE E SÄÄÄÄÄMST!!! kan lika gärna kanske hellre spela ensam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) Hmm, kan någon länka till den där kartan där alla 2-player-ikoner är utplacerade? Har sökt som fan och inte hittat. @Mr Gränd: SLUTLGGAUPDNJVLABLDNHLATDN... Redigerad 10 november, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 har inga andra bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 DE E SÄÄÄÄÄMST!!! kan lika gärna kanske hellre spela ensam ASSÅ SNÄLLA! SLUTA LÄGGA UP DEN BILDEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 jag SA att jag inte har några andra bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Ingen anledning att lägga upp den, duh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 jag SA att jag inte har några andra bilder Om du inte har några vettiga bilder som har med tråden att göra så kan du skita i att lägga upp någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) du BEHÖVER ju som inte slänga med en bild. och för att återgå till ämnet; jag e lite sur för att man inte kan köra varsin bil Redigerad 10 november, 2004 av Pubisboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Kan man inte gå till fots i 2P läget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 jo d kan man Sluta lägga upp masa onödiga bilder varför lägger du upp den jävla bilden??? ingen bryr sej om att du inte har några andra bilder du behöver inte lägga upp non jävla bild varje gång!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts