_BliXta_ Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag fick GTa för några dagar sen! hur gör man för att få dubbla pistoler och var är vapenaffärerna?? måste man göra uppdrag för att få det elle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Du får dubbla uzis eller pistoler m.m När du har hög vapenskill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_BliXta_ Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 okej coolt så man ska springa runt och skjuta ihjäl massa för att få det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag sprang in i den där nattklubben i LS med facklorna utanför, placerade mig på den lilla balkongen och började skjuta folk för allt jag var värt. Det sköna är att man får full wanted level som vanligt men det kommer bara vanliga poliser som knappt kan träffa dig när du står där uppe. Och med tanke på att du är inomhus så slipper du helikoptrar och dyl. Tack vare denna metod har jag fått hitman level på dom flesta vapnen samt tillräckligt med respect för att lotsa runt med 5 gängmedlemmar bara genom att stå där inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag sprang in i den där nattklubben i LS med facklorna utanför, placerade mig på den lilla balkongen och började skjuta folk för allt jag var värt. Det sköna är att man får full wanted level som vanligt men det kommer bara vanliga poliser som knappt kan träffa dig när du står där uppe. Och med tanke på att du är inomhus så slipper du helikoptrar och dyl. Tack vare denna metod har jag fått hitman level på dom flesta vapnen samt tillräckligt med respect för att lotsa runt med 5 gängmedlemmar bara genom att stå där inne. visa på karta var det stället är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 visa på karta var det stället är! Kolla på din karta som du fick med när du köpte spelet, där ser du vart alla klubbar ligger. (om du nu köpt spelet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts