Oddball Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Vet inte om jag skriver om nåt som alla har märkt men inte jag, kunde heller inte hitta något på sökningen. Jag fann att man kan nicka volleybollen som finns i en tom pool mittemot Versettihuset (eller vad det heter, på en ö är det iaf). Det kommer även med på status hur många nickar man klarat av utan att bollen har tagit i marken i sen som: Keepie uppie volley ball (vid raden om att skjuta fiskmåsar) Sorry om jag kommer med gamla nyheter?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Vet inte om jag skriver om nåt som alla har märkt men inte jag, kunde heller inte hitta något på sökningen. Jag fann att man kan nicka volleybollen som finns i en tom pool mittemot Versettihuset (eller vad det heter, på en ö är det iaf). Det kommer även med på status hur många nickar man klarat av utan att bollen har tagit i marken i sen som: Keepie uppie volley ball (vid raden om att skjuta fiskmåsar) Sorry om jag kommer med gamla nyheter?! små tips... haha har nog med det där, är jag ganska säker på. Men ja, det stämmer. Man kan nicka med badbollen som ligger i en pool på stardfish island, långt nordöst på ön tror jag. Mitt rekord ligger nog på tretton, men det är ju så trist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag har fått 19 på "uppie-ball" sen sköt jag sönder den med hagelbrakaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag har fått 27 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag har fått 19 på "uppie-ball" sen sköt jag sönder den med hagelbrakaren. man kan inte skjuta sönder den... Man skjuter den och den flyger upp i luften jag sköt den nämligen med minigun en gång . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts