Johniie Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Men jag har letat nu och jag hittar den inte! =( Vill spara mina stunts! Någon som kan länka till guiden som någon trevlig människa här gjorde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 <------------------- Trevlig människa... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=13402&hl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Om du vill spara en repris behöver du ju bara trycka F2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Om du vill spara en repris behöver du ju bara trycka F2. och sen trycka F3 för att kolla på den närsomhelst. Om du vill kolla på nåt man gjort för några sekunder sen, trycker du på F1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts